Перечень учебников

Учебники онлайн

E. ПРИВАТНІ КАНАЛИ

Телеканал „Інтер” приділяв найбільше уваги НУ, ПР та блоку „Не Так!”, віддавши їм відповідно 12%, 12% та 9% кращого ефірного часу у програмах політичних новин. У випадку з НУ негативне висвітлення превалювало над позитивним. Висвітлення двох опозиційних сил було більш сприятливим, причому дуже позитивно подавався блок „Не Так!”. Канал „1+1” так само віддавав перевагу НУ – 13% ефірного часу із загалом виваженим висвітленням. З іншого боку, ПР за обсягом висвітлення була другою (9% ефірного часу), причому значна частина коментарів була з негативним забарвленням.

ТРК „Україна”, яка базується в Донецьку, присвятила 18% політичних новин Партії регіонів. ICTV найбільше часу в політичних новинах присвятив блоку ПОРА-ПРП (9%); також вельми об’ємним було висвітлення Блоку Литвина (7%). Інформація про ці партії була виключно позитивною та нейтральною.

Інші приватні телеканали – НТН та „5 Канал”, навпаки, надавали своїм глядачам різноманітні політичні точки зору, включаючи інтерв’ю з ключовими учасниками виборчої кампанії. Втім, НТН у новинах висвітлював перебіг внутрішніх справ в країні із завуальованою критикою органів влади; на „5 Каналі”, до зміни формату програми 6 березня, ведучі вечірнього блоку новин часто висловлювали особисті коментарі на користь правлячих сил.

< Назад   Вперед >

Содержание
 
© uchebnik-online.com